Burcusenkoc Bende oldum yaşadım. Gebeliğin başlarındayken. Ne yaptıysam fayda etmemişti. Ekşi, keskin tatlı şeyler yedim. Vicksle buhar yaptım fayda etmedi. 1.5 hafta sonra yemek yaparken farkettim koku aldığımı sonra tadına da bakınca dedim ohh şükür geçti. İnşallah sizinki de geçer yakın zamanda 😊😊