fulybeyaz Selam kızlar, hayırlı kandiller, dualarda buluşalım 🤲🏻 cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz? 🙈
Tugcakir fulybeyaz hayirli kandiller 17. Haftada net öğrendim devlet hastanesine gittiğimiz için geç öğrendim ☺
btlbsr fulybeyaz 12.hafta da ikili taramada biz sormadan doktor direk cinsiyetini söylemişti. 14.haftada farklı doktor aynı cinsiyeti tahmin etti. Ama yine de bence 18-20.hafta daha garanti. Sağlıklı hayırlı olsunlar inşallah.
fulybeyaz Bizde 10+1 olduk. Bir sonraki kontrolde öğreniriz heralde, 12’de öğrenen de oluyormuş ama net değilmiş galiba