Srfe_01 Sazem 2167 de değerde benımde gozukmemıstı ⅘ gün sonra gel kese gözükür demıstı gıttım sonra 1 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedı 1 haftada onun için bekledım kalp atışı yenı baslamıstı 🧿😊
Dilooss_33 Zehragniken benimde 24 çıkmıştı iki gün somra 92 oldu. Bu düşük çıkması neyden kaynaklanıyor acaba bilen var mı
Zehragniken Dilooss_33 valla canım hiç bilmiyorum. Senin yine iyi çıkmış ben ilk 19.5 çıktığın da bidaha 3 gün sonra kan verdim 42.0 çıkmıştı. Kesin kimyasal gebelik diye düşünmüştüm 3 gün icin az Bi değerdi çünkü ama cok sukur öyle değilmiş.
ikicocuklubiranne Dilooss_33 iki katından fazla olmuş değerler önemli değil iki katına çıkmış olması önemli ☺️
Sazem Srfe_01 canim hayirli olsun folik asit disinda herhangi bir vitamin falan verdi mi doktor bana henuz bisey vermedide
ikicocuklubiranne A_yca 60 iki gün sonra tekrarladım 262 oldu. İlk gebeliğim olmadığı için biraz daha rahatım ☺️ bekleyip hem keseyi görmeye hemde kalp atışlarını duymaya gitmek istiyorum. Şuan 5+0 oldu.