FSCMK Selam kızlar bebeğinize aldığınız çok hoşunuza giden eşya Kıyafet oyuncak nelerdir birde nerelerden aldınız belki diğer annelerimizin de hoşuna gider öneride bulunmuş olursunuz ben atmak isterdim ama henüz cinsiyetimiz belli değil alışveriş yapmadım daha😊☺️
Ozge FSCMK ayy hepsi çok güzel çok seviyorum ❤️ waikiki, ebebek, civil, defactodan aldık genelde. 10lu hastane çıkışını da ilkim bebeden aldık.
FSCMK Ozge yaaa resmî varsa atarmısınız ben çok seviyorum bebek kıyafetlerine bakmaya inşallah toplu alışveriş yaptığım zaman hepsini atıcam ❤️🥰ilkim bebe biraz pahalı geldi bana ama kalitesi güzel o sayfanın da
Ozge FSCMK evet ilkim bebe çok uçurdu fiyatları bende sadece hastane çıkışını aldım. Diğerleri söylediğim yerlerden indirim kovalayarak aldım. Şu an çok dolu eşyası var atamıyorum fotograf malesef. Hatta bugün ebebekte indirim vardı bakın sitesinden isterseniz 🌸