Eykaya Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim, ilk öğrendiğimde çok mutlu ve huzurluydum, daha sonraki günlerde içimi kendimden bağımsız bir sıkıntı bürüdü asla geçiremiyorum, benim gibi olan var mıdır?
EsilaMiracAyazEren_Moms Eykaya Canım hamilelikten olur. Benimde oluyordu. Durduk yere bişeye takılıp ağladığımı biliyorum. Hormonlardan oluyor zamanla geçer takılma 😊😊
CeynoO Eykaya hepimiz ayniyiz gecim derdi herseyin pahaliligi falan yipratti herkezi . Gelecek kaygimiz.cok fazla. Calisiyorum 32. Haftadsyim hicbir hazirligim baslamadm daha . 37 ye kdr calsmak zorndaym maddiyat yuzunden ☹️