btlbsr 34Ada01 bende tahlilden sonra fitile başlamıştım. Su tüketimine dikkat edin. İç çamaşırınızı ütüleyin kuru tutmaya dikkat edin. İnşallah çok ilerlemeden bi an evvel geçer.
Esraazengin 34Ada01 ben 35 haftalıgım ve şuan idrar yolu enfeksiyonundan hastanede yatıyorum 2 gündür 😔
AnnelikHayali Esraazengin geçmiş olsun. Enfeksiyon Değeri çok mu yüksek çıktı? Hangi şikayetlerle hastaneye yattın acaba?
boymomyz btlbsr en son ütülerken ütüye yapıştırdım 🤣 ddm diğeri farklı o yapışmaz ama diğeride yapıştı 😅
Esra33-34 34Ada01 idrarda iltihap oldugunu nasıl anladınız. Benim ilk gebeliğimde sağ boşluğuma agrı giriyodu nefes Aldırmıyodu baska belırtı yoktu ondan sebep hastaneye gittim idrar yolu enfeksıyonu cıktı. Sımdı ıkıncı hamileliğim idrara bakıldı enfeksıykn yok ama testın uzerınden ıkı hafta sonra bi sağ bosluguma bi sol bosluguma ağrılar giriyo su içince sık tuvalete gidince rahatlıyorum bigün az su içeyim tekrar agrılar cıkıyo. Kontrole ıkı hafta daha var ne yapcagımı şaşırdım suan 10 haftalığım
Mimii94 Ilerletmeden her sefernde tahlil vermek lazim. Bol su icin ki enfeksiyonu icinizden atabilesiniz,enfeksiyon gecirmeden bile bol su icmemiz lazm olusmamasi icin. Bir de monurol/uromisin veriyo doktorlar hamilelikte baska bisey ben bilmiyorum.
Gzmmsl 34Ada01 her tahlilimde cikiyor malesef. Herhangi bir agri sikayetim yok ama tahlillerde cikiyor. İlkinde tek içimlik bi ilac verdi 2 tahlillede cikinca purinol verdi gunde 3 sefer olmak uzere 1 ay kullanmam icin( ben 2 yi zor iciyorum orasi ayri:)) sadece enfeksiyon erken doguma sebep olabilir demisti. Sukur 31. Haftayi bitirdik.