Anne88 Kızlar 10 haftaligiz çok şiddetli belim ağrıyor biraz kanama alanı var kese de progeston da kullanıyorum ama bel ağrım devam ettiğine göre geçmedi.demekki sıcak su torbası koysam sırtıma doğru bı zarar verir mi
Cigdemmylmzz Anne88 ben çok sıcağın beline veya karnına konmasının iyi birşey olmadığını duymmuştum canım hani ordaki kasları gevşetiyor diye allah korusun düşük olur diye. Yani bi araştır istersen yinede
Canpolat Anne88 koyma bence eşim kısa kısa aralıklarla ovardı bastırmadan çokta değil sıcak bişiy koyma istirahat et sürekli benim bel fıtığı vardı üstüne gebelikte bel ve kuyruk sokumum ağrısı tuttu yeni yeni hafifledi ama gene var devam ediyoruz