Asyachngr Merhaba kızlar 38+1 deyim doktorum her an doğuma hazır ol normal doğum pozisyonunda dedi bugün sabah uyandığımdan beri özel bölgemde sanırım vajinamı deniyor orada kasılma yürürken acı oluyor acaba doğum belirtisi mi??
Kbraylmz1 Asyachngr çatı ağrısı canım korkma belinde kasığında ağrı olması lazım doğum belirtisi için
direncc Asyachngr psikolojik de olabilir doktorunuz öyle söylemiş ya ben normal doğum yapmadım ilkinde o yüzden doğum sancısını bilmiyorum doğuma 41+2 ile lay lay lom gittim🤷
EsilaMiracAyazEren_Moms Asyachngr 5 dakikada bir düzenli sancın, açık pembe, pembe, kahverengi ve türevi renklerde nişan gelmesi ve makatında baskı hissedersen doğumdur canım. Bunları takip etmelisin
Asyachngr direncc aslında çok düşünmüyorum Allaha şükür kafam rahat takmıyorum ama ağrımı hissediyorum 😊