Caglac Merhaba arkadaşlar. Benim gibi 27.haftada göbek deliği çıkmak üzere olan var mı? Bazen çok ağrım oluyor😔😔 Sizde durumlar nasıl?
gonulcelen Caglac bnm de agrıyor ara ara geçiyor sonra yine başlıyor yumuşacık oldu dışarı çıkar dedim henüz cıkmadı ama bir iki gündür daha sık yaglıyırum yumuşadı galiba agrısı biraz gecti 30+3 olduk bu arada