Btl44 Dygu1 canım doktora git hemen görün aksatma bende bir haftadır var ama iğne kullanıyorum sende git önlemini al bebeğini gör öyle dinlen
AysenSeker Dygu1 aynısını bende yaşadım. Doktorum acile gidip ultrason kontrolü yapmamı söylemişti. Hemen gidip baktırdık çok şükür bir sıkıntı yoktu. Kullandığım ilaçlardan dolayı dedi. Progestan iğne verdi. Sonra bir daha yaşamadım. Doktora muhakkak danış.
Dygu1 Ben gittim ilk geldiğinde bana hiç ilaç iğne falan vermedi kalp atışı normal dedi ama 2 gün sonra tekrar geldi bilmiyorum şuanda korkuyorum daha önce bir düşüğüm var