Kızlar ben çok kötü grip olmuşum doktora gittim serum takalım dediler . Ben hamile olabilirim belki dedim bi zararı olursa takmayalım dedim, beta hcg testi istedi. Sonucu 0.9 küsür çıktı . Normalde bu değerin 0.1 den küçük olması lazım hamile olabilirsin adetin de gecikmemiş dedi . Yapmadı serum ya da iğne . Kızlarrr bu ay olmuş mudur sizce , doktor umutlandı beni, hamile olabilirsin diye, böyle bir durum yaşayan var mi acaba ☘️🦩 adetime 4 gün var