Ayseee01 22 haftanın içindeyiz bugün karnım bayağı sert ve kasıyor resmen qcaba neden büyüdüğü için mi 😑
Aselsevde Ayseee01 bende 21+1 deyim bugün karnım baya ağrıdı covidliyim 4. Günüm onunla mi alakalı bnde merak ediyrm Dr da gidemiyrm 😣
Ayseee01 Aselsevde inan bende bilmiyorum canim bugün sanki resmen kwrnim içten içten yirtiliyor büyüdüğünü düşünüyorum ama bilmiuorum yarında detaylı ultrasonumuz var:(
Aselsevde Ayseee01 bence büyüdüğü içindir canım yemen falan iyiyse ondan da olabilir bnde bazen çok yediğim zaman sert oluyordu fazla sisiyordu Allah’tan bi gecen kalmış sabret canım inşallah önemli biseyleri yoktur hareketlerini hissediyormusun
Ayseee01 Aselsevde hissediyorum canim ondan yana sıkıntımız yok ama sorduğum kişiler iridir belki bebek dediler bilmiyorum bende kız olacağı için karnım yayvan şekilde sisti acaba yerini mi büyütuyor diye düşünüyorum işte 😑
Aselsevde Ayseee01 hissediyorsan boşuna kendine sıkıntı yapma canım buyuyodur yer değiştiriyodur. Takma kafana yarın güzel haberler alırsın ins. 🙏🥰
Ayseee01 Aselsevde insallah canim taktığımda değilde sancı gibi ağırlaşıyor sanki karnım kramp gibi oluyor😑