Canimcanim_ask Kiz olursa AYŞE düşünüyoruz yanına güzel bir isim bulabilir miyiz…. Erkek olursa da MELİKŞAH dusunuyrouz buna da fikirlerinizi alabilir miyim..🙏🙏💕