Ankam Anne bebek dostu sezaryen olan ya da olmayı düşünen var mı? Kendi sancılarınızı bekleyecek misiniz? Deneyimlerinizi ya da isteklerinizi paylaşır mısınız? Fikir olsun birbirimize. Benim bebeğim makat geliş, bundan dolayı sezaryen olacağım dönmezse.
iremss Ankam 39+6 ya kadar bekledim bebek gelmeyip sancı açılma vs de olmayınca sezaryen oldum ama bu fikre iten şeyde artk tansiyonumun yükselmesiydi
Morprenses Ankam ben sancım olduğu halde açılmam olmadığından dolayı sezeryan oldum bugün 8.günüm. Normal doğumu tadamadım o yüzden karşılaştırma yapamam ama doğum sonrası dikiş ağrılarıyla bebek bakmak bazen zorluyor. Ama doğum anında hırpalanmadım tabi
Halime0638 Ankam önceden bekarlığımdan beri Sezaryen istemisimdir devlete gittiğim icin normal ihtimalim cok daha yuksekdi ama bebeğim dönmediği icin mecburi Sezaryen oldum 38+6 da kendi sancimin gelmesi ile 2 cm aciklikla girdim ameliyat işte büyüğü küçüğü fark etmiyor zorluyor tabikide ama yürüdükçe hic bisey hissedilmiyor kaysi suyu hoşafı ne olursa fark etmez cok iyi geliyor sade Nescafe de öyle benim ameliyat esnasında sorunlu geçtiği icin gereğinden fazla narkoz aldim bu yüzden omuzlarima kadar kemik ağrısı oldu zordu ama geçti suan 12 günlük olduk şükür öyle cok bi ağrı kalmadı toparlaniyor insan cok sürmüyor 🌼
Semih_Simay Ben ilk doğumumu sezaryan olmuştum 42 hafta bekledim gelmeyince mecbur oldum sanci cekmemek güzel ama sonraki bi hafta on gün sıkıntılı oldu biraz