Merhaba arkadaşlar 30 haftalık hamileyim. Folik asiti bıraktıktan sonra doktorum vitamin verdi balık yağlı. Vücudumda kaşıntı başladı ve kollarım bacaklarım birsürü yara oluştu. Balık yağsız olana geçtik belki alerji ondan kaynaklıdır diye ama yine alerji yaptı. Vitamin kullanamıyorum sadece kan ilacı Demir ilacı kullanıyorum içinde b12 var sadece. Ama içim hiç rahat değil sizce vitamin kullanmamanın bebeğe bir zararı olur mu. Aranızda bunu yaşayan var mı