selinbirincisezen Kızlar bugün tam 14 haftayız, idrar sonrası pembe leke peçeteye geldi bebeğin eşi aşağıda olduğundan bu tarz lekelenmeler olur demişti kontrolüm salı günü korkmalı mıyım😥🤲🏻
Melisakcln selinbirincisezen selinbirincisezen yarın hemen gitmelisin bence aynısını yaşadım,eşi aşağıdaymış o nedenle olmuş serum ve iğne yaptılar