İlk gebelikte 9 ay bende kustum. Doktor normal de 3 aydan sonra geçer ama senin ki uzadı baya dedi. Maskeyle çalıştım hep. Hiç birşey yiyemedim soda ve meyveyle beslendi resmen. Bu ikinci gebelik bunda da ilk başta biraz kötüydüm şimdi rahatım değişiyor anladığım kadarıyla. Pek bi çözümü bende bulamamıştım valla. Allah sabır versin çok zor