siriniko2511 Gebelik takibimin tamamlayıcı sağlık sigortam olduğu için özel hastanede yaptıracağım. Sigortam tüm testleri kapsıyor. Ancak kaç kez doktora gitmem gerekecek bilmiyorum. 9 kullanım hakkım kaldı. Yardımcı olur musunuz?
kuzeymomss siriniko2511 benimde çalıştığım yerden tamamlayacı sağlık sigortam bulunuyor ve normal ayakta muayeneler hariç doğum teminatlı 3.500 TL sınırsız olarak geçiyor. Sizinde öyle olabilir iş yerinize sormanız da fayda var ben 3 haftada 1 gidiyorum son aylarda daha sık çağıracağını söylemişti doktorum şuan 28 haftalığız
as2121 siriniko2511 31+2’deyim benim 3 hakkım kaldı. Doğuma kadar yetmeyecek haliyle. İlk haftalarda daha sık gittim sizin biraz daha kalabilir bu haftalarda.
EEizm siriniko2511 Haftamız sizinle aynı. Ben de tamamlayıcı yaptirmistim. 1 gitti kaldı 9. Bakalım yetecek mi. Benim son 1 ay kala yeniletme zamanım gelecek. 8 ay yetse iyi olacak
minik22 siriniko2511 genelde 10 hak verirler ben baya gitmeme rağmen 27. haftadayım 4 hakkım kalmış 10 gün içinde ücretsiz kontrol hakkı olduğu için onları da kullancam yetmezse bi iki kere de ücretli gircez napalım 😵💫
Villanelle Toplam kaç yapıyor bilmiyorum ama genelde 32.haftaya kadar 4 haftada bir, 32 ile 36 arası 2 haftada bir ve 36dan sonra her hafta ve hatta risk varsa 3 günde bir çağırıyorlar
siriniko2511 Villanelle sizce 9 tane yeter mi 5+6 dayım daha. Haftaya kalp atışı için gidicem o kontrol olarak geçtiği için hakkımdan gitmiyor.
siriniko2511 kuzeymomss ben anadolu sigortadan kendim yaptırdım doğum teminatı. Herhangi bir limitim yok fiyat olarak ancak ayakta tedavi hakkım 10 taneydi. Keseyi görmek için gitti kaldı 9😕
iremss siriniko2511 30-32 haftaya kadar aylık 32 den sonra 2 haftada bir gitmenz gerekcek ona göre kabaca hesap yapılabilir 12 haftada 2li tarama 20de detaylı ultrason 24te şeker yüklemesi var mesela bunlar haftanıza denk gelmiyosa ayrıca gitmk gerekirse ona göre planlama yapabilirsnz
Zehraaaaaaaaaaa siriniko2511 5 haftalıkken gittiyseniz yetmeyebilir. Ben ilk gittiğimde 9 haftalıkmış. Ayda bir gittim 32. Haftaya kdar. Bi tane detaylıdan düşmüştü. 32 den sonra 2 ya da 3 hafta sonra gel demişti doktorum ben 3 hafta sonra gittim daha sonra 2 hafta sonra gel dedi ben 10. Gün gittim kontrolden faydalanmak için. Şuan 37+1 deyim geçen hafta gittim salı günü tekrar gidicem kontrolden. Sonra haftaya doğum zaten hakkımda bitmiş olucak diye düşünüyorum ☺️
minikmucizemmmmmmm siriniko2511 canım ben 10+6 dayım şu zamana kadar 3defa gittim kese gormek için gittiğim dahil 10 gün içerisinde kontrole çağırınca hakkından gitmiş olmuyor ama son haftalarda çok sık çağıracak bunu biliyorum bende hastaneden yeni doğum paketi aldım 8 hak var içinde yetmeyebilir belki diye düşünüyorum 🤭
masgiz Ben ilk 12 hafta 2 haftada bir gittim, su an 3 haftada bir gidecegiz sanirim. Ilerleyen zamanlarda ne kadar oluyor bilmiyorum 🤷🏼♀️
siriniko2511 as2121 umarım yeter. Bazılarını kontrol olarak denk getirsem süper olacak😊 yetmezse pamuk eller cebe artık😬
siriniko2511 EEizm ben 10 gün içerisinde kontrol olduğu için o avantajı kullanmaya çalışıcam. O zaman sadece 1 hak kullanılmış oluyormuş. Son haftalarda 2 kez gittiğinizde 10 günlük aralar yapabilirsiniz. Ben tam 16 aralıkta yaptırdım 1 ay beklemeli son adet tarihim 17 ocak🙈
EEizm siriniko2511 Eylül sonuna kadar 9 hakkım var bakalım nasıl ayarlama yapacağız. Sonrasında tekrar 10 hak olacak. 15 ocak benim de. Zamanlar aynıymış 😊
siriniko2511 minik22 bir sorun olmasın da varsın çıksın cepten diyorum bende ama yine de insan bi yandan yetsin istiyor😊
siriniko2511 Zehraaaaaaaaaaa 5 haftalıkken gittim ama 10 günlük kontrolu kalp atışı için kullanıcam yani bi fark oluşmayacak. Sizin gibi ayarlarsam bir kaç muayene ücretiyle yırtabilirim sanırım
Zehraaaaaaaaaaa siriniko2511 evet ücret fazla değilse bişey olmaz benm 700 tl muayene fazla o yüzden yettiği iyi oldu☺️ Belki en son 1 tane öderim direk doğuma gel demezse. 2 hafta sonra gel dediğinde 10. Gün gidersiniz. Ya da 1 aydan sonra da 3. Hafta falan giderseniz sorun olmazda yeter inşallah