Ozlemyeni İc camasirimda saatte bir iki damla sıvı akinti oluyo.kremsi degil su gibi.kotu kokulu degil ama kokusuzda degil. Bu normal mi
Abdusunannesi Ozlemyeni bende de oluyor ama hamilikten rengi koyu olamadıkça sıkıntı değil çünkü hamilelikte hormonlar daha fazla çalışıyo ilk gbeligimde olmamıştı ama bunda var bi sikntim da yok
Dilaraq @Ozlemyeni benddde var 29haftadayim 23ten var(amma doktor amenisur testi yapti bebek suyu degil dedi(amma 5-6haftadir akintim bitmiyo su gibi renk koku yok
Ozlemyeni Dilaraq bi koku var ama cozemiyorum.az az geliyo boyle bi damla falan.haftaya kontrolum var beklesemmi beklemesem mi bilemedim
Gizemmay Normal korkmayın vücudunuzdaki hormonlardan kaynaklanıyor. Kokulu ve renkli olduğu sürece telaşlanın