Kızlar merhaba bende buraya doğum hikayemi paylaşacağım günü bekledim 😍 28 ocak doktor kontrolum vardı. O tarihte 40+1 olacaktım Doktorum sabah 9 da aç karnına gel dedi sancıların başlamasa eğer suni sancıyla doğumu başlatırız dedi .26 ocak akşam 8 gibi hafif sancılarım başlamıştı gece 3 e kadar aralıklarla geliyodu 3 den sonra 5 dkya düşünce hastaneye gittik eşimle doktor muayene edince açıklığım yarım cm bile değildi ama sancım vardı tansiyonum yüksek çıkınca yatışım yapıldı ve 4:30 dan öğlen 2 ye kadar suni sancı verildi açıklığım için ama o saate kadar sadece 2 cm açılmam olmuştu artık dayanamadığımı ve 2 cmden fazla açılma yoksa sezeryana alın diye söyledim.Yarım saat sonra ebe gelip açıklığıma tekrar baktı ve 3-4 cm olmuştu ebe suyumu patlattı bi yarım saat sonra duşa soktular beni sıcak suyu tuttuklarında istemsizce ıkanma hissi geldi hemen yatağa yatırdılar ve açılmam 7-8 cm olmuştu bile 😍 daha sonradan pilates topunda zıplamaya başladım orda da ıkınmalarım devam ediyodu ve artık çok fazla ıkınmalarım olunca tekrar yatağa alıp baktıklarında 9-10 cm olmuştu doğum başlamıştıı ♥️Doktorum geldi hemen nasıl ıkınmam gerektiğini anlattı ve istediklerini yaptım 3 ıkınmamda kızım doğduu 😍😍😍 Tam 40+0 da oldu güzel kızım ♥️😍Bütün ağrılarım kızım doğunca gitmişti zaten açılmam bi anda olduğu için dikişlerim biraz fazla oldu ama herşeye değer 27 ocak 15:00 kızımı kucağıma aldım ♥️ Doktorumda ebelerde orda olan herkesten Allah razı olsun çok memnun kaldım hepsi çok iyilerdi gerçekten🤲🏻♥️Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıklı şekilde 😍😍