Kızlarrrr nasılsınız? Kızlar birkaç gün önce aşırı derecede eklem ağrılarım vardı ve bir gece hiç uyuyamadım ağrıdan.Sonra boğaz ağrısı burun akıntısı öksürük başladı. Doktorumla iletişime geçtim parol kullanmam gerektiğini söyledi. Bol bol meyve tüket dedi ve öyle yaptım. Çok şükür toparladım ama 2 gündür tat koku kaybımda gitti 😒 Sanırım covid geçirdim 25 haftalık hamileyim bu arada ama teste gitmedim hastaneye de gitmedim. Bebeğimin hareketleri çok şükür hiç değişmedi. Herkesin kendi tercihi ama testte pozitifi görseydim psikolojik çok etkilenirdim diye gitmedim. Nar suyu, bol bol c vitamini portakal limon bal sonrasında toparladım. Neyse çok uzattımm şunu öğrenmek istiyorum bu tat koku kaybı nasıl geri geliyor 😂😂😂😂 Yediklerimin tadını alamamak çok kötü 🥲