Busra2013 Kızlar 38+5 haftalıgım 2 merdıven cıksam nefes nefese kalıom kalbım hızlanıo neden bole oluo bu normalmı bunun normal dogumda zararı olurmu😏
Busra2013 Ozlemmpapatyaa normal doğum olck nabzım yuksek nefes daralıo naısl yapcm normal bılmıyorum😔
Ozlemmpapatyaa Busra2013 doktorunla keşke bunları konuşaaydın canım sonradan bide sezeryana dönmesin panik atak vb dolayı🙏🏻
synpolyanna Busra2013 bilmiyorum anlamadım ki progestan kullanıyorum asırı mide bulantım oluyo dogru durust yemek yiyemiyorum gecen otobuste yarı yolda indik nefessiz kaldımda acık havada derin nefes alip normale dondum hapın yan etkisi heralde 😐
Busra2013 Ozlemmpapatyaa bende panık atak var doktora hep dıom nefes kesılıo kolrunca goruo zaten nabzımın yuksek oldugunu ama bısı demıo
Kirikrapido Busra2013 gecmis olsun. Bende de panik atak var. Normal doguma cesaret edemiyorum. Doktora sormustum panik atak engel degil demisti normal doguma. Insallah bi avazda dogurursunuz🌸
Kirikrapido Ilk trimesterda ben de oyleydim kizlar. Doktor hormonlardan diyordu. Konusurken bile nefes nefese kaliyordum.
Kilaflarinmucizesi Busra2013 İlk trimester da nazım 130 a yükseliyordu sakin olun normal hormonlar etki ediyor. Panik atağım yok nazım da Kendiliğinden geçti
Kirikrapido Busra2013 hamileligimin ortasindayim nabzim yukselmedi henuz. Atak gecirince oluyor ama hamilelikte yasamadim insallahta yasamam.
[silindi] Aah ah ben merdiven çıkmadığım halde nefes nefeseyim😔 oturdugum yerden nefes alamıyorum bebek midede oldugu için