-Yasar-123 Haftadaym bugün biraz leke gördüm böyle bi durumla karşılaşan var mı? Bulunduğum yerde kadın doğum doktoru da yok. Ne yapacağımı bilemiyorum
Melisakcln -Yasar-123 ben de oldu aynısı 13. Haftamda baya kanama da oldu,doktorum bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi o nedenle olduğunu belirtti.Mümkün olduğunca yarın doktora görünsen iyi olur
SimgeTuna -Yasar-123 nereye gidebiliyorsan en yakın git iğne ilaç yazsınlar sebebini öğren sonra o konuşanlar değil sen ağlarsın canım 12. haftada yerleşme kanaması olmaz artık
-Yasar-123 Melisakcln benim öyle yoğun değil pembe hafif bi leke geldi ağrımda yok. İlk 3 ayda yerleşmeden kaynaklanabilir diyenler de var ama insan yine de tedirgin oluyo
tazebiranne_hg04 -Yasar-123 12. Haftada yerleşme kanaması olmaz ve kanamanın her türlüsü risklidir acile gidin iğne yaparlar en azından
-Yasar-123 Acile gittim ebe de kontrol etti. Çok şükür her şey yolunda. Sadece dinlenmem gerektiğini söyledi