Kubrw Rabazcan ben 32 de ve 34 yaptırdım ilk canım yanmadi ama 34 fena canım yandı kendini kasma sakın ama sakın 🙄
Maviss35 Rabazcan bende dün yaptırdım tam 32 de ilk kendimi kastığım için biraz şey oldu ama sonra kendimi rahat bırakınca hemencicik geçti 🤣
SaziyeTml Benim 36+4. Haftada nst de sancım çıktığı için yapıldı. Kendimi çok kastım malesef ve çatımda kemik olduğunu normal Doğum yapamayacağımı söyledi😔😔 kendimi kastım diyemi diyorum ama doktorum hayır diyor.. oyüzden rahat olun.. bir dk bile sürmüyor..
Msb2018 Yapmak zorundamıyızzzz ??? Yada doktor illa o eli sokacak mı :( baska bi alet soksalar olmuyo mu?
Adakus Msb2018 valla ben kanama bile gördüm dün gece ona rağmen doktorum alttan bakmadı 36 haftamdayım bide o da doğru bulmuyor bebekte sıkıntı olmadığı sürece son dk ya kadar
Msb2018 Adakus istemiyorum psikoloji meselesi çünkü. 17 haftalık cok agır idrar yolalrı enfeksiyomu olmustum enfeksiyon suyu gelmiş meger iri plastik seffaf bi alet soktular 2 kere sanırım o mu acaba catı kontrolu yoksa illa o el girecek mi anlamadım
1850 Msb2018 aynı şey birinde aletle bakıyor. Diğerinde parmagıyla. Benımde 13. Haftada kanamam olunca parmagıyla bakmıstı . Kendını kasmazdan acımıyor. Zaten jel sürüyo eline
Rabazcan Son ıkı hafta kalana kadar bakılmaması eger sancı yoksa daha ıyı dıolar acılma yapıomus cunku kanama oluyomus 34 haftamdayım bende yapmak ısterse yapıcak kasılırım bende malesef ki