tugcemre ne kadar doğru söylemişsin benim doktorum ense kalınlığını 1,5 ölçtü herşey çok güzel çok normal diyip beni radyolojik ultrasona gönderdi ordan çıkan sonuç ne sizce 2,5 şaka gibi sonra elime bi buroşür bi doktor ismi saçma sapan şeyler para tuzagı resmen şimdi kan sonucunu bekliyoruz. Hangisine güvenmeliyim kendi doktoruma güvenip çıksam ben yaptırmak istemiyorum desem bu kadar kendimi yıpratmayacaktım. Şimdi internetten araştırıyorum 3 mm in üstünde risk kabul ediliyormuş profların yazdığı yazılarda okuyorum resmen şok içindeyim