Didolayn bende bu yüzden sezaryan istiyorum ikisi de ameliyat demek ve doğurmak demek 🙏🏻 Yani normal dogum yapanlar anne olurken sezaryan yapanlar anne değil diye bişey yok🥰 hangisini istiyorsanız onu yapın mesela bende aşırı panikliyimdir ve korkuyorum da kendimi bildiğim için de sancının acısına gelemem tam bekleyip bekleyip sonra sezaryan derim doktora öyle bişey yani o yüzden sezaryan 🌺