Dilaraortacc1 Sevgili anneler 12+4 de usg de doktorum erkeğe benziyor dedi 14. Haftada gidersem net öğrenir miyim ❤
Shr1999 Dilaraortacc1 benimki de 12de çatalı var kıza benziyor dedi ama en neti bence 4 aylikken veya 16 haftalık ken
benimmdunyamm Dilaraortacc1 benim doktor hiç tahmin falan etmedi anam göremiyorum dedi cinsiyeti 🤣bilerek mi dedi bilmiyorum 14 haftada gidevem inşallah gösterir çok merak ediyorum
_BSE_ Dilaraortacc1 en belirgin 16. Haftada belli oluyor kimi doktor 16ya kadar söylemiyor kimisi 12de de söylüyor ama kız gibi erkek gibi emin olmayarak söylüyor
Dilaraortacc1 benimmdunyamm benimki bakar bakmaz erkeğe benziyor ama değişebilir tabi dedi net öğrenmek istiyorum bendee😁