1 Mart Salı günü planlı olacaktı sezeryanım ama benim kızım 37+4 de perşembbe günü gelmeyi istedi 🙈
Gün içinde çok fazla kasılma hissettim umursamadım yattım uyudum sabah kalktım öğlene kadar hala devam ediyordu hastaneye bir gideyim dedim kasılma dışında Karnın ağrıyordu ve koyu sarı akıntım vardı doktor nst bağladı düzenli sancım çıktı daha sonra doğumhane de çatı muayenesi yaptı ( çatı muayenesi kendinizi kasmadıgınız rahat bıraktığınız sürece hiç korkulacak bişey değil ) 2 cm açılma var dedi şok oldum hiç beklemiyordum ilk doğumum normaldi ama kötü tecrübeler yaşanmış bir normal doğumdu travmam vardı o yüzden bunu sezeryan tercih ettim. Neyse açılma ve düzenli sancı olunca beklemedik akşam doktoru aradık 10 da hastanede olmak üzere sözleştik .
Odaya çıktım yatışım yapıldı üstümü giydirdiler ameliyathaneye indirdiler belimden iğne yapıldı sıfır acı mümkün değil acıyı diyenler abartıyordur . Yattım sedyeye uyuşmaya başladım müthiş bi uyuşma beni sadece hissizlik rahatsız etti kendimi çaresiz savunmasız hissettim o biraz korkuttu onun dışında dokunmaları bile hissetmedim 3 dakikada bebeğimi gördüm 15 dakikada ameliyat bitti . Benim için sonrası zordu hala zor çünkü ne dikiş acısı hissetim ne ameliyat ağrısı beni zorlayan sezeryan sonrası bel ve baş agrısı 😫 iki gün sonra başladı ama ne başlama kafamı duvarlara vurmak istiyorum iğne vurduruyorum 1 saat geçiyor o kadar 3. Günüm umarım daha uzun sürmez beynimi hissetmiyorum ağrıdan tek bu sorunum var dua ediyorum geçsin diye 😰
Şuan normal mi sezeryan mi deseniz heralde normal derdim ( ağır geçirdiğim halde )çünkü normal doğumun öncesi zor sancı kısmı ama bi şekilde bitiyor sezeryanında sonrası zormuş ama hiç bitecek gibi değil 😭 neyse şükür çocuğum iyi eve çıktım bundan sonrası Allah büyük hamilelik maratonu bitti çocuk bakmaya devammm🙈😘 yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim 😂