Arkadaşlar üçüncü doğumum olucak daha önce normal hasta bezleri kullandım ama dependin çok kullaşlı olduğunu duydum ama şöyle bir sorum var doğumdan önce sancı çekerken hasta bezi isterler altınıza koymak için bu esnada depent olmaz diye düşünüyorum sizde nasıl oldu hastahaneden mi veriliyor yoksa iki türlüsünü de mi almalıyım