ipekveatlas kızzz ben de 30+5im benim de bazen unuttuğum oluyo o kadar çok az oynuyo ki😂 sizin de son adet tarihiniz 27 temmuz muu? bide doktorunuz doğum icin hangi gün söyledi? Cananer Svmbhc
Cananer @Svmbhc Bende 30+5 im normalde sabah uyanır uyanmaz açken bile hareketlerini hissederdim saat 4. 30 da hareketlenir gibi oldu ama içim rahat etmeyince hastaneye geldik bakalım sebebi neymiş
Svmbhc Cananer suan bende hastaneden ciktim 😂 cok sukur bir problem yok kalbi atiyor nst ye bagladilar ondada sorun cikmadi
Cananer @ipekveatlas evet 27 temmuz ama benim bir hafta önden gittiği içinin tahmini doğum tarihi 27 nisan dedi ama normalde 3 mayıs sat a göre
ipekveatlas Cananer ya bana doktorum 10 mayıs diyo acaba 9ay 10 gün mü sayıyo ondan sordum canım teşekkür ederim
Cananer @Svmbhc aynen canım kalp atışında çok şükür sorun yok benimde nst istedi ondanda sorun gözükmedi çok şükür