Duyguu25 Benim ki de ikisi de çok iyi testlerdi. Clear blue çok iyi bir test olmasına rağmen ilkinde adetime 4 gün kala yaptım silik çıktı. Belirgin bir şekilde de değil ben sadece fark ediyordum. Adetim geçtikten sonra da yaptım baktım artı çıktı ama öyle çok belirgin değil. Daha sonra tekrar bakayım dedim anaaaa test iyice baya baya silikleşmişti 🤭😃 şaştım kaldım. Halbuki çok iyi bir testtir ama olabiliyor böyle şeyler. Halbuki ilk kızımda baya koyu bir artı çıkmıştı hala saklarım onun testini. 😊 siz en iyisi mi gidin acilden kan verin. Allahtan Ümit kesilmez belki de hamilesiniz ama hala ikinci testte aklınız kaldığı için inanmak istemiyorsunuz. Ama inşallah rabbim gönlünüzden geçeni bu Kandil gününde size nasip eder inşallah 😊🥰