Nuuur0 Hanımlar merhaba 🌸 Bugün 25+6 yım ve göğüslerim küçük zaten ama çok az büyüme var ve hiç siyahlaşma bile olmadı 🙈 Sizce normal mi ?
Ozge Nuuur0 ne güzel ya benim zaten büyüktü şimdi daha büyüdü taşıyamıyorum artık göğüslerimi 🙄 ama normaldir bence hiç doktora danıştın mı bu konuyu?
Tugbadmr Nuuur0 ben 35+4 deyim hala o tür şeyler yok ama damatlarım inanılmaz derece de belirginleşti öyle göğüs ucu genişlemesi filan da pek yok bende merak ettim acaba normal mi 😅
Ebrucm Nuuur0 kararma. Bendede olmuyor 3.hamilelgim göbekte çizgide olmuyor normaldir heralde ama goguslerde aşırı büyüme oluyo
Nuuur0 Elfs Tugbadmr aynen bazen emziren anneleri görüyorum kocamann oluyorlar bana bakıyorum hala aynı küçücük 😏🤣😅