Düzce Üniversite hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum. Sezeryan doğum ile ilgili aklımda soru işareti yok ama normal doğum nasıl olur bilmiyorum. Daha önce üniversite hastanesinde normal doğum yapan var mı? Hemşirelerin davranışları,sancı odası vs nasıl oluyor tecrübeleriniz neler sevgili anneler ?