4 hafta 6 günlük gebeyim erken farkettim gebe olduğumu normald ebugün reglimim 3 cü günü ben ilk günden geçikmemle test yaptım pozitif çıkması ile doktora gözüktüm dün bugün de regli olmuş gibi kan geldi ilk günlük ped taktım nerdeyse doldu sonrasında ise az az devam ettiği için büyük ped taktım her idrara gittiğimde ise mutlaka geliyor 3 gündürde karnımda Regil ağrısı gibi bir ağrı var genital bölgemde de yanma hissi doktor klınlştığı için demişti dün. Ama bugün ağırlarımda daha fazla arttı ve kanamam olunca da açıkçası tedirginim bunu yaşayan olursa ve yardımcı olursa çok mutlu olurum 🙏☺️