Bernako ya bendede sancı var zaten erken doğım riskim vardı sendeki sancılar nasıl tarif edebilir misin benim kasıklarım kasılıyo gibi oluyo ve adet sancısı gibi vajinamın başına doğru bıcak saplanması gibi bişeyler oluyo sendede bıcak saplanmasına benzer bişiler var mı?