ulkuhandhm 9+4 haftalık olduk ama daha hiç mide bulantısı yaşamadım acaba bundan sonra Yaşar mıyım 😂 Benim gibi olan veya tam tersi olanlar varmı acabaaa☺️
ilaydaelcinn_1 ulkuhandhm 19 haftalığım hiçbir belirtim yok. Ne bulantı ne kusma ne uyku eğilimi ne de halsizlik ve yorgunluk. Tümü sıfır bunların 🥲🥰
Ays_cskn ulkuhandhm 7. Haftaya girmek uzereyim sabahlari uyanir uyanmaz oluyor acliktanmi yoksa sabah bulantisi dedikleri olaymi çözemedim insallah sizde baslamaz tabi Rahat ve saglikli bir gebelik diliyorum😄😊
Pinpirikanne ulkuhandhm 11 haftalık olduk en başından beri hiç bulantim kusmam tiksinmm olmadi midemde ağrı hassasiyet uyku bel ağrısı oldu ilk hamileligmde kusmutm baya bunda yok oyle bsey bnde anlamdm ama şükür yok🙏🙏 kötü bsey ya yedigini cikaryn sürekli
ulkuhandhm ipekveatlas maşallah sağsalim kucağınıza almayı da nasip etsin cinsiyetiniz ne peki bizim buralarda mide kusması olmazsa o sıkıntıyı yaşamazsan erkek derler 😂
ipekveatlas ulkuhandhm evet erkek bizimki de öyle diyolar genelde😂😂 benim de çevremde oğlu olup kusan çok kişi tanıdım işte doğruluğu tartışılır ama halimden memnunum😜😂
Novaa ulkuhandhm 8. haftadayım benim de bulantım başlamadı ama genelde 5-7. haftalarda başlıyor anladığım kadarıyla.
Dilaraortacc1 12.haftadayim günde 3 4 defa kusunca sukrediyorum ilaç igne hiçbiri ise yaramadı şimdi azalıyor şükür
ulkuhandhm ipekveatlas bende çok istiyorum oğlan 😂 inşallah gönlüme göre verir rabbim tabi ilk sağlıklı iyi bir insan olması ☺️ Sonra da kız çocuğum olması inş ☺️
ipekveatlas ulkuhandhm ben de ilk kızım olsun istedim cok ama oğlum olucak insallah ikinciye bi kız evlat nasip eder allahım sana da gönlünden geçeni😍