ulkuhandhm _rumeysa_46 benim doktorumda şuan sadece folik asit kullanıma devam et dedi ama tabiki değerlerinde herhangi düşük olan varsa ona takviye edici ilaçlar yazar ☺️
Cananyildiz _rumeysa_46 benimki imom omega verdi ilk 3 ay kullanacaksın dedi içinde birsürü vitamin var zaten folik asitte var