Kizlar merhaba sizlere sormak istedigim birsey var eşimle 1 hafta önce ilişki olmuştu adetimede daha 1 hafta var ama 2 gündür açık pembe leke geliyor sadece peçeteye silince bunun nedeni ne olabilir. Birde belim ve sol kisigimda hafif hafif ağrı oluyor arada ve 1 haftadır da göğüs şişkinliği var bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilirler mi?