@menuder
Hiç sormayın ama genelde anne göğsüne yakın olduğu için bebekler tutuyor benim kıza eşim wee baby biberon aldı ondan sancısı için bitki falan vereyim dedim tutmadı onu ,sonra eşim aventin biberonunu aldı onu tuttu, arada kızıma diyo kızım bak 110 ₺ vermişim o biberona iç bitir çabuk 😂