Kbrayankkk 2 yillik evliyim benden kiz torun istediler bende kiz yaptim inan ne bisi aldilar ne yaptilar zaten beklentimde yoktu 1 ay 17 gunluk kizim var henuz gelip gormediler torun nexman kapima gelcek diyorlar esimde kizi alip gidicek dedim annanmi dogurdu benim kix annani gormeye gidiyo