Serap_s Dün kan tahlilinde hamile oldugumu öğrendim. Sat a göre 4 hafta 4 günlük. Yarın doktora gidicem. Sizce kese görünür mü
Yesim619 Serap_s Gorunmez cnm 7-8 haftalık gitmelisin çünkü ben 5 haftalık gittimde kese çok küçüktü ve bebekte tam gelismemisti görünmüyor du yani demem o ki bir ay daha beklemelisin
Drn34 Serap_s görünmez ben de 4 hastalıkken gittim görünmedi 7. Haftayı bekleyin folik asite başlayın
Dilooss_33 Valla ilk kızımda 3 haftalıktı keseyi gördüm. Şimdi bende dört beş haftalık hamileyim ama gözükmüyor kese anlayamadım. O yüzden Mart sonunda tekrar gidicem
Aslymn Serap_s bende hamile oldugumu öğrenince hemen gittim sizin gibi ama görünmedi doktor da ilgisiz oldugu için endişelendim biraz. İkinci kontrol için bir hafta bekletip gideceğim küçük oldugu için görünmüyormuş. Bence biraz beklemelisiniz.
Eslemmiraaa Serap_s 4 haftalıkken öğrendim bende 5+3 de gittim kese göründü ama bebek yoktu çok minik kese vardı 6+3 de 1 hafta sonra tekrar çagırdı doktorum bebeği de gördük kalp atışınıda duyduk
Serap_s Tesekkür ederim arkadaslar. Az önce cok hafif lekelenme görüp tedirgin oldum. O yüzden yarın gidicem yine de 😊 beklerken zarar gelsin istemiyorum. Planlı gebelikti folik asit alıyorum 2 3 aydır 😊
92Seda Serap_s ben 6 hafta 4 günlükte gittim kalp atışını duyduk çok şükür ama bence biraz daha bekleyin
NoOne_ Ben de 5 haftalıkken öğrenip gitmiştim kese görünmüştü kalp atışlarını dinlemek içinde 10 gün sonra gel demişti canım sen her ihtimale karşı git lekelenme olmuş allah korusun
biranneadayiyim Serap_s ultrasonlar artık iyi. İzlenebiliyor yani çok küçük haftalarda da. Ve sen keseyi sormuşsun bebeği değil. Kese çok erken görünüyor ama göremezsen korkma hiç. Görünmemesi de çok normal
ElifT816 Bence bekleyip git çünkü çok erken gidince vajinal ultrason ile bakıyorlar ve sonrasında kanama yaşadığını söyleyenler olabiliyor.