Ben de 26. Haftaya giriyorum. Ayakta olduğum günler nerdeyse hiç hissetmiyorum, oturup uzanınca hissediyorum. Bel ağrısı da normal bu zamanlar bence artık büyüdü karnımız. Bence endişelenmeyin çok, hiç hareket etmezse bir sağlık ocağına vs gidip kalp atışını dinlersiniz