EzgiKuloluOynak Merhaba 10+3 haftalık hamileyim bugün muayne oldum kızım olacakmış bu zamanlarda öğreneniniz var mı ??
Zeynepeymen EzgiKuloluOynak 10 haftalık cok karıstırılan bir zaman kızımda 10 haftalıkken erkek denmisti oglumda ise 10 haftalıkken kız sölenmisdi ikisindede yanıldı doktorum ama doktorun hatası degl ben ısrar etmıstö söleyin die ama emın olmayın simdi
EzgiKuloluOynak Zeynepeymen bende ısrar ettiğim için kız gibi dedi %100 kız diyemem dedi kafam karıştı :/
Azrazerin Valla bende 11 haftalıkken kız olduğunu öğrendim hatta %90 kız dedi net bir şekilde☺️kızm oldu şimdi 3. Yü bekliyoruz😅 nasip bakalım artık
Azrazerin Nerde yaşıyorsunuz eğer istanbuldaysanız benim doktprum beşiktaş LİV HASTANESİNDE çalışmaya başlamış malesef benden uzaklaştı siz yakınsanız bir görünün derim ben çooook memnundum kendisinden ☺️ TAMER SÖZEN ismi Gebe psikolojisinden anlayan çok iyi bir doktor👌🏻