FusunF Sezaryen doğum yapalı 20 gün oldu çok hafif göbek kaldı ama ben hamile değilken 60 cm belim olduğu için bu göbek bana batıyor ya sezaryen doğum yapanlar ne zaman spora başladınız mekik falan cektiniz mi Yada zamanla gider mi bu göbek
Kasev FusunF düzenli korse kullanımıyla göbek gidiyo diye duymuştum bir anneden bel korseleri yada korse taytlar araştırabilirsiniz
Clementinee FusunF Owli korse aldım canım şuan 11. Günümdeyim yarın takmaya başlıcam cesaret edemiyorum 😅 benimde belim senin gibi inceydi. Doktorum bana 40 gün sonra başla spora dedi. Sen korse aldın mı birde ? Aldıysan nasıl birşey aldın ben öyle kafama göre aldım denemeye cesaretim yok henüz
bebislerimi_buyutuyorum FusunF zamanla gider o adet olmaya başlayınca zaten göbek diye birşey kalmıyor merak etmeyin gerçi her bünye bir mı bilmiyorum ama benimki hemen eridi 🤦🏻♀️😁 (erimesini istemiyordum🙄)
FusunF Clementinee valla ben almadım korse ama işe yarıyor sanırım çoğu kişi kullanmış bende korse hiç sevmiyorum bunalttı basar beni 😂 doktorun mekik falan çekebilir misin dedi mi sana ben kontrole gidince sorcam mekik daha etkili olur korseden gibime geliyor ☺️
Clementinee FusunF 40 gün sonra dedi bana uzun geldiği için süreç korse aldım bende sonra spor😅 ya birde kontroln ne zaman kaçıncı güne verdi ben bi 5. Gün gittim birde 2 ay sonra gel dedi
FusunF Clementinee bana birsey demedi şu zaman gel diye ben kafama göre gidicem 40 çıkınca giderim 😂 bana sporu Bile demedi ben seni Farklı diktim gider hemen demişti 🤣
KubraAydin FusunF evet korkuyor insan bide Sezeryan oldum dikişlerim ödem ve şiş olmuş korse takmaya da korkuyorum 🤦🏻♀️
Clementinee KubraAydin Yaaa kaç hafta oldu sezaryen olalı. Ödem ve şiş derken ? Ben 11 gün oldu dikişimin üst kısmı şişmiş doktora yazdım iyileşme sürecinde normal dedi İnşallah geçer
Clementinee FusunF Yaa senindemi şişti normalmiş canım ben artık dayanamadım yazdım doktora normal iyileşme sürecinde dedi rahatladım
KubraAydin FusunF dikişler içerden ödem olmuş sertleşmiş doktorum antibiyotik verdi ödem ve şişlik için bende anlamadım neden olduğunu 🤦🏻♀️
FusunF KubraAydin doktor mu gördü ödem olduğunu sen mi anladın canım geçmiş olsun inşallah toparlarsın hemen 🙏
FusunF Clementinee şiş dikişimin üst tarafı ben normal diye düşündüm ondan yazmadım doktora bide sana doktorun krem verdi mi jel falan dikiş izi için