Sapsikanne benimde son adetim 17 Ocak. Suan ne kadarlik oldugunu bilmedigim bebisimin kesesini gördük çok şükür.bence biran önce gitmelisin folik asit veriyor ve bunu kullanman cok önemliymis. Kese olussa bile suan kesen ultrasyonda görünmez beni alttan muane etmisti ama sen sakin muane ettirme alttan ilacini kullan iki hafta sonra gittiginde buyum ihtimal kesende olur gec dollenmemis ise kalbinide duyarsin. Benimki gec dollenme olduğu icin kesesi bile cok yeniydi kalp atışı yoktu. Hayırlı olsun rabbim sağlık versin inşallah