Elifinannesiiiii Merhaba, Ben İstanbul Avrupa Yakasında İkamet Ediyorum. 6 haftalık hamileyim. İyi bir kadın doğum doktoru arayışındayım. Öneriniz varmıı🌸 Birde hastanın muayene ve doğum ücretlerinide yazarsanız çok sevinirim🤍
Hzlkaya Elifinannesiiiii medicine hospital Sibel barut 235 muayenesi çok memnunum doktorumdan ikinci çocuğum kızımda da onunlaydım 😂
gamzosgamzos Elifinannesiiiii ben Başarı hastanesi Jalal Raoufı beye gidiyorum çok memnunum cok detaycı bir doktor uzun sure inceliyor bebegi uzun uzun bilgilendiriyor riskli gebeligim var hep iletisim halindeyiz haftalık muayeneye gidiyorum tel numarasını veriyor kısa süre içinde dönüş yapıyor esim benimle muayeneye hatta nst odasına bile giriyor 300 tl muayene ucreti nst ucretsiz
RuveydaYasin gamzosgamzos sezeryan ücreti ne kadar biliyor musunuz benim ikinci sezeryanım ve 10 aylık oğlumda var dikişlerim incelmiş riskli gebeyim merak ettim övgüler çok sormak istedim
gamzosgamzos RuveydaYasin aa benimde sezaryen yerim incelmiş malesef birde iki tur kordon dolanık bebeğimde doğum yapalı 26 ay oldu ona ragmen incelmiş suan 32+4 üz 🤦♀️ 5.500 tl canım
RuveydaYasin gamzosgamzos endişem çok kahverengi akıntım vardı ayakta durma dinlen denildi ama işte çocuk varken biraz imkansız oluyor e birde ben çalışıyorum sabah 5 te işe gidiyorum rapor verdi 10 gün ama ya sonrası perintolojiye görünmem gerek dedi doktor 24+5 haftalık benim de
RuveydaYasin gamzosgamzos ileriki zamanlardan korkuyorum ki karnım 9 aylık gibi çıktı benim iç karnım yok tek kötü yanı bu taşımakta zorlanıyorum e birde ilk hamileliğim de gebelik zehirlenmesi yaşadım 37. Haftada aldılar benden
gamzosgamzos RuveydaYasin Yaa demek calısıyorsun Rabbim yardımcın olsun banada ayakta kalmayacaksın dedi kızıma annemle kayinvalidem bakıyor donusumlu bize gelip aksamlarıda esim bende oturabilecegim sekilde ilgileniyorum ama dedigim gibi benimki 26 aylık kucak istemiyor senin bebis kucukmus tam kucak donemi Rabbim korusun saglikla kavusalım yavrularımıza inşaAllah 🙏
gamzosgamzos RuveydaYasin benimde ilk gebeligimde tansiyon sekerim vardı coraspin kullanıyormusun ilk gebelikte tansiyon oldugu icin bana 6.haftada coraspine baslattılar 34 e kadar devam dedi cok sukur suan tansiyonum normal