Mayacm Kızlar ablam 4 sene once kendine kullanmıstı smdı onunkını ben kullanıyorum halıyle bıraz rengi solmus ama işime yarıyo sadece kalkanı cıkartınca koku yaptıgını farkettim kullanıp aynı sıkayetı yasayan oldumu neler yaptınız
Ozge Mayacm 2.el olduğu için olabilir. Ne kadar iyi bir marka olursa olsun sonuçta plastik oluyor onlar. Size tavsiyem yeni almanız markası illa avent olmak zorunda da değil ebebekte uyguna işe yarar çok kalkan var 🌸