Annem geçen pazar karantinaya girdi eniştem pozitif diye. 2 gün önce annem evine döndü testi negatif çıktı. Ama enistemler bugün anneme gitmiş kandil diye karantina süresi de bittiği için bende salı günü doğum yapabilirim annemden başka kimse yok tabi enistemler yine annemle temas etti bugün ve bizlede görüşmek istiyorlar. Ama ben korkuyorum bende Eylül’de covid geçirip atlattım ama o zaman 14 gündü. 7 günde bulastiricilik bitiyor mu bilginiz varmı ne yapmaliyim