SedanurAydnAta canım merhaba ben 31.haftama gireceğim 12.haftadan itibaren demir hapı, coraspirin, multivitamin kullanıyordum. Bunlar yetmezmiş gibi 25.haftadan itibaren magnezyum , kalsiyum tabletlerine de başladım. Demir eksikliğimden hap işe yaramadı haftalık iğne vuruluyorum extra b12 de vuruluyorum. Yarın kontrolum var bende ilaçlarımı soracağım doktora çok sıkıldım içmekten düzenli takip ediyorum. Mide yanması yaşıyorum şu sıralar. İdrar yolu enfeksiyonu yapıyormu bu kadar ilaç 🤷♀️ bilmiyorumm. Hakkımızda hayırlısı olsun sağlıcakla bebişlerimizi kucağımıza alalım😘