Eminedmr ben 17 haftamda tek seferde ebebkten alışverişimin 70% tamamlamıştım canım, almaya başla bence çünkü eksikler hiç bitmiyor. Biz büyük eşyaları en son aldık ama Türkiye şartları malum, yeni zamlar kesin olacak mazot fiyatları yine arttı malum, siz beşiktir bebek arabasıdır alın bence, daha da pahalı olmadan 🌸